Polskie Radio na wizji

Polskie Radio wystąpiło z nowatorskim na polskim rynku medialnym przedsięwzięciem – Radio na wizji, realizowany przez Radio Euro. Po zakończeniu procedury formalno – prawnej do końca br. roku na największych platformach satelitarnych pojawi się zupełnie nowa propozycja dla słuchaczy i widzów, przede wszystkim w wieku 25-45 lat. Bez wielkich nakładów finansowych, wykorzystując przede wszystkim własną infrastrukturę techniczną Polskie Radio zaoferuje kanał publicystyczno – rozrywkowy, będący połączeniem najlepszych cech radia i telewizji. Odbiorcy znajdą tam szybką informację, wywiady oraz klipy muzyczne.

Strategiczne projekty realizowane w jubileuszowym roku 85-lecia Polskiego Radia mają przynieść nową jakość dla słuchaczy. Będą oni mieli większy wybór i możliwość dopasowania stacji do własnych upodobań. Jednocześnie w trudnej sytuacji finansowej publicznego nadawcy otworzy to rozgłośni nowe możliwości współpracy z potencjalnymi reklamodawcami.

źródło:media2/PR